دستنوشته های خودم آقا آرتین بازیگوش

مخصوص دخمل خانومای خشکل با حال و زیر ۱ساله که قصد دوستی با من دارن

دستنوشته های خودم آقا آرتین بازیگوش

مخصوص دخمل خانومای خشکل با حال و زیر ۱ساله که قصد دوستی با من دارن

دنیای مجازی

سلام خانوم خشکلا

من تازه به دنیای مجازی اومدم 

اینم یه عکس از خودم آقا آرتین که خیلی خیلی بازیگوشم و دخملا نظر بدن 

 

 

 

راستی آدرس و شماره موبایل یادتون نره ها 

فقط دخملای زیر ۷ ماه شماره بدن

نظرات 9 + ارسال نظر
بابایی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

پسرم عزیز دلم . الهی که بابات قربونت بره .به دنیای مجازی خوش اومدی .

ملشششششششی بابایی. دووووووووووووشت داللللللللللللللم

ارتینا پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام عزیزم تو همونی هستی که من میخوام شمارمو واست می فرستم الهی واست تیکه تیکه بشم فقط بدیش اینه که من
۶ماهمه راستی تو چند ماهتهه راستی من شمارمو بدم بهم زنگ میزنی..........

وای قربونت برم الهی خدا نکنه که تیکه تیکه بشی نازنینم
من ۷ ماهمه حالا با یه دختر ۶ ماهه هم کنار میایم آره عزیزم زنگ میزنم

الهام (الی) جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ق.ظ http://radepaeeshgh

الهی فدات بشم گلم . آرتینم پسرم با دخمل من ازدواج می کنی عزیزم؟
فقط باید قبلش از عمو مهدی اجازه بگیری ها؟ ببینی دخملشو بهت میده ؟ من که حرفی ندارم آخه من عاشقتم پسر خوشگلم.
عزیزم خیلی دوست دارم.

مرسی زن عمو منم دوست دارم اما شما که بچه نداری تازه نامزد شدید تنبلا
وعده سر خرمن نده زود یکی واسم پیدا کن

عمو مهدی جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ق.ظ

عمو آرتین سلااااااااااااااااااام
گلکم...........خوبی عشقم...........چه خبلااااااا .......... عجیجممممممممم ..........گلللللمممممممم.......... به دنیای مجازی خوش اومدی عمو جون ............. دوست دارمممم

سلااااااام عمووووووووووو جون ............ خوبی........... ممنون که سر زدی به وبلاگم................ دوست دارم

ارتینا جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام چطوری چه خبر

سلام
خوبم عزیزم شما چطورین خوبین دماغتون چاقه
حالا کی با مامانینا تشریف میراید خونه ما واسه خواستگاری؟

ارتینا جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ

ااااا خیلی بدی تو بیا واسه خواستگای پرو تازه میخواستم شمارمو بفرستم حالا که اینطور شد دیگه قهر
ولی با این حرف هایی که میزنی باز هم دوستت دارم فدات

عزیزم من و تو نداریم که الان دیگه عصر دیجیتاله چه تو بیایی چه من هردوشون یکیه فقط قهر نکن نازنینم
منم دوست دارم تاج سرم

ارتینا جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ

راستی دوست داری من چه شکلی باشم

شکلت مهم نیست عزیزم
دوست دارم منو بغل کنی و با هم بیم بیرون تازه من خیلی دوست دارم که لپ ادما رو دندون بگیرم در ضمن اگه وب داری بزار تا بلینکمت

ارتینا شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ

منم همینطور اما میدونی که دخترا احساسشون لطیفه ونباید انقدر وحشیانه عمل کنی حداقل صبر کن کم کم
با اجازه اقا مون
بوس
بای بای

قربون اون احساس لطیف و حساست نفهمیدم منظورت از وحشیانه چی هست واسه چی صبر کنم؟
آقاتون مگه کیه عزیزم؟
بوس
بای تا های

زهرا و ستایش سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام پسر دایی
خوبی؟
منم می خوام بیام دنیای مجازی بعدا آدرسمو بهت میدم تا بیایی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد