دستنوشته های خودم آقا آرتین بازیگوش

مخصوص دخمل خانومای خشکل با حال و زیر ۱ساله که قصد دوستی با من دارن

دستنوشته های خودم آقا آرتین بازیگوش

مخصوص دخمل خانومای خشکل با حال و زیر ۱ساله که قصد دوستی با من دارن

درسوگ امام غریب

خراسان می‎دهد بوی مدینه/ خراسان کوه غم دارد به سینه

خراسان را سراسر غم گرفته/ در و دیوار آن ماتم گرفته

شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد

 

 

 

می دید شرر ریخته در هستی انگور / هم سفره ی میزبان شده پستی انگور

نوشید از آن خوشه ی سم بار که امروز / ما را نفریبند به سر مستی انگور

شهادت غریب الغربا، امام رضا (ع) تسلیت باد

 

 

 

کعبه ‎ی اهل ولاست صحن و سرای رضا/ شهر خراسان بُوَد کرب و بلای رضا

در صف محشر خدا مشتری اشک اوست/ هر که در اینجا کند گریه برای رضا

از در باب الجواد می شنوم دم به دم/ یا ابتای پسر، وا ولدای رضا

التماس دعا

 

 

 

 

امام رضا (ع):

کسی که مصائب مارا به یاد آورد، پس بگرید و بگریاند،

در روزی که چشم ها گریانند(روز حساب)، گریان نخواهد شد

امشب اشکت جاری شد، ما رو هم دعا کن

 

 

 

دلش دریای خون، چشمش به در بود/ امیدش دیدن روی پسر بود

پدر می‎ گشت قلبش پاره پاره/ پسر می‎ کرد بر حالش نظاره

پدر چون شمع سوزان آب می شد/ پسر هم مثل او بی‎تاب می شد

پسر از پرده ‎ی دل ناله سر داد/ پدر هم جان در آغوش پسر داد

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان و مانی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ http://manisadati.persianblog.ir

سلام سلام به آقا آرتین خوشتیپ جنبش سبزی :D
خیلی خیلی خوش اومدی عزیزم.. خیلی خوشتیپی عزیزم.. حیف که من دخمل ندارم... ولی پسرم میتونه باهات دوست بشه.. با هم برین دختر بازی.. هرچی باشه اون سابقش از تو بیشتره ((((((:

سلام به مامان عزیز و مانی کوچولوی ناز و سابقه دار مامان مانی میترسم مانی جون همه دخترا رو از دستم بگیره و چیزی واسه من نذاره اگه قول بده که با هم دوست و شریک خوبی باشیم من هستم در ضمن اگه لطف کنی واسمون یه دختر از درو همسایه و آشنا بیدا کنی ممنون میشم انشاءالله که جبران میکنیم
دوستدار شما آقا آرتین کوچولوی بازیگوش

مامان و مانی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ http://manisadati.persianblog.ir

چشم در اولین فرصت لینکتون میکنم... با کمال میل

مرسی

الهام (الی) جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ http://artinkocholoo.blogsky.com/

سلام ارتین جونم
خوبی پسرم؟ دلم خیلی واست تنگ شده خوشگلم .
دوست دارم عزیزم . مراقب خودت باش پسر نازم.
به مامان و بابا و مامان بزرگ مهربونت و مخصوصا عمو مهدی سلام برسون گلم .
خداحافظ.

نار سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://ran-haskik.persianblog.ir/

سلام کوچلوی مامی...دیگه به ما سر نمیزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد